Recenzie Palm trees in the snow

• Data apariției: Decembrie 2015
  • Genul: Dramă Romantică
  • Actori:  Mario Casas, Berta Vázquez, Adriana Ugarte, Macarena García
  • Regizor: Fernando González Molina
  • Notă imdb: 7.3
  • Like-uri Facebook: 152 000

Rezumat imdb: Killian este un tânăr care niciodată nu părăsise ținuturile natale, Munții Huesca ai Spaniei. În 1953, el călătorește către exotica insulă ecuatorială africană a lui Fernando Poo, în Guinea Spaniolă, unde s-a născut, pentru a lucra la plantația de cacao, alături de tatăl și fratele său. De-a lungul a 20 de ani pe această insulă, înainte de vremurile tulburi ale independenței, el va purcede într-o călătorie de maturitate și cunoaștere, dar de asemenea, va trebui să suporte durerea și pierderea.

După moartea tatălui său, o tânără din Spania descoperă o scrisoare a lui, care o lasă cu multe întrebări la care nu știe răspunsurile. În determinarea sa de a afla adevărul, ea pornește într-o călătorie către insula africană din Guinea Spaniolă, Fernando Poo. Acolo, ea descoperă secretele familiei.

Părerea mea:

Nu știu cât de interesant vi se pare filmul după descrierea de pe imdb sau după trailer, însă dacă acestea nu v-au convins să îl vizionați, sper ca eu să reușesc să fac asta. Credeți-mă pe cuvânt, filmul este o capodoperă, este genul acela de producție pe care îți dorești să o revezi imediat după ce ai terminat-o. Dacă ați văzut Tres metros sobre el cielo, pe care l-am inclus în Top 10- filme de dragoste preferate , atunci probabil că este suficient să menționez faptul că cele două filme au în comun același regizor, Fernando González Molina, dar și același actor în rol principal, Mario Casas.

Palmeras en la nieve este bazat pe povești reale, iar scenariul este unul de-a dreptul impresionant. Peisajele sunt spectaculoase, având în vedere trecerea bruscă de la o iarnă aspră, în Munții Huesca, la palmieri și vegetație cât cuprinde, pe insula exotică a Oceanului Atlantic. Filmul este un mix perfect între scene dramatice, foarte dure pe alocuri și dragostea pură, inocentă, între Killian și Bisila. Având în vedere că Mario Casas și Berta Vázquez formează un cuplu superb și în viața reală, chimia dintre cei doi este mai mult decât evidentă. Recunosc că nu o mai văzusem până acum pe Berta Vázquez într-o altă producție cinematografică, însă tipa este absolut superbă și foarte talentată.

Dacă ar fi să menționez câteva dintre temele abordate în film, le-aș enumera pe acestea:

• istorie
  • trecut
  • secrete
  • dragoste imposibilă
  • rasism
  • misoginism
  • diferențe între culturi

Filmul vine la pachet cu foarte multe sentimente și trăiri puternice, așa că e musai să aveți un bax (sau mai multe) de șervețele, la îndemână. 😀 Având în vedere că este o producție spaniolă și nu este ,,livrat” de la Hollywood, mi-a depășit cu mult așteptările. Totul, de la imagini, costume, sunete, interpretare, etc. este la superlativ. O să vă placă maxim, promit! 🙂

Notele mele:

• Poveste: 9.6
  • Interpretare: 9.3