Descoperim România – idei de călătorie pe plaiurile mioritice

descoperimromania.ro

Cu siguranță mă pasionează foarte multe lucruri, însă nimic nu se compară cu plăcerea de a călători, cu sentimentul acela frumos pe care îl am atunci când descopăr locuri noi, oameni, tradiții și obiceiuri…Sunt adepta călătoritului atât în țară, cât și în străinătate, dar trebuie să recunosc că atunci când mă plimb pe plaiuri mioritice simt o mai mare încărcătură emoțională și o mândrie, la vederea peisajelor superbe pe care le are România noastră. Tind să cred că și voi vă recunoașteți în cuvintele mele. Am dreptate? 🙂

Olteancă fiind, aleg adesea destinații de prin sud-estul țării. De exemplu, acum câteva luni, pe la începutul verii, am plecat într-o excursie de o zi, în care am ajuns și la Băile Olănești, numite pe bună dreptate și Izvoarele de aur. Băile Olănești sunt nr.1 printre stațiunile balneoclimaterice din România în ceea ce privește numărul de izvoare. Aflată la doar 18 km depărtare de orașul Râmnicu-Vâlcea, acestă stațiune vă poate ajuta în tratarea celor mai agresive boli care țin de digestie, de nutriție sau chiar respiratorii. Vă arăt și câteva poze pe care le-am făcut atunci când am fost într-o vizită scurtă:

Baile Olanesti

Am fost foarte încâtată de ceea ce are zona de oferit, așa că mi-am promis că voi reveni pentru a mă bucura pe deplin de apele cu efect terapeutic, dar și de peisajele montane superbe. Am căutat, așadar, oferte pentru cazare Oltenia și așa am descoperit un portal super interesant, strategic denumit, DescoperimRomania.ro-Idei de calatorie si oferte de cazare in Romania. Mi-a plăcut chiar și logo-ul lor, care arată cam așa:http://descoperimromania.ro/

Portalul este foarte bine structurat și parcă te invită să îți faci bagajele și să pleci undeva prin țărișoara noastră frumoasă, departe de viața agitată din oraș. Găsești cu ușurință idei de călătorie, dar și oferte speciale de cazare. Meniul principal al site-ului este împărțit în:

• zone turistice
  • cazare
  • oferte speciale
  • circuite turistice
  • idei de călătorie
  • și o hartă pe care să poți naviga cu ușurință

Am văzut foarte multe oferte drăguțe pentru Transilvania, Valea Prahovei, Delta Dunării, Moldova si multe alte zone din țară, pe care sunt convinsă că oricine și-ar dori să le viziteze. Eu am vrut să merg în Oltenia de data aceasta, așa că am căutat cazare Băile Olănești și după câteva click-uri am găsit Vila Nicoleta din Băile Olănești, care m-a atras în mod special.

vila-nicoleta4

Vila Nicoleta este un loc de cazare ideal, având 4 stele și condiții excelente, dar și amplasarea mi se pare foarte bună, fiind așezată exact în centrul stațiunii. Practic, dacă alegi o vacanță aici, te poți bucura de momente speciale de relaxare, dar și de o panoramă asupra întregii stațiuni.

Prețurile sunt accesibile pentru orice buzunar, cred eu. Pentru o cameră dublă, vei plăti 120 de lei/ noapte, iar pentru un întreg apartament, în care se pot caza până la 4 persoane, 180 de lei/ noapte. Cel mai tare mi se pare faptul că au oferte și pentru copii, așa că piticii se pot bucura de o frumoasă tabără de 3 sau 5 zile, într-un loc atât de frumos amenajat și cu atât de multe facilități.

Dacă vreți să vedeți în detaliu cum arată acest loc și ce vă poate oferi, vă las mai jos și un filmuleț, pentru o persectivă mai amplă asupra stațiunii Băile Olănești, dar și asupra acestei frumoase unități de cazare:

Județul Vâlcea este cunoscut pentru numeroasele stațiuni Voineasa, Căciulata, Călimănești, Ocnele Mari, Horezu, Băile Olănești, Băile Govora, dar și pentru mânăstirile sale foarte vechi și încărcate de istorie și spiritualitate. Preferatele mele sunt Cozia, Mânăstirea Dintr-un lemn și Mânăstirea Pahomie. Alte atracții turistice pe care îmi doresc  să le vizitez, în zilele pe care le voi petrece aici, sunt Salina Ocnele Mari, Lacul Vidra, Transalpina, Masivul Cozia și Muzeul Satului.

Acestea fiind spuse, abia aștept să mă  bucur de tratamentele cu ape minerale de la Băile Olănești și să-mi beau cafeaua dimineața pe terasa Vilei Nicoleta. Dar mai întâi, trebuie să intru fuguța pe DescoperimRomania.ro și să finalizez rezervarea.

Ce părere aveți despre portalul DescoperimRomania.ro? Sunt curioasă să aflu părerile voastre și despre cazarea aleasă de mine, Vila Nicoleta. 🙂

Anunțuri

6 gânduri despre „Descoperim România – idei de călătorie pe plaiurile mioritice

1. Pingback: Descoperim România – idei de călătorie pe plaiurile mioritice — femeia25+ – Literele sufletului meu