Peripeții pe maluri mediteraneene

peripetii pe maluri mediteraneene

Știți momentele alea penibile, dar amuzante în același timp, de care avem parte fiecare, la un moment dat, în viața noastră, dar care ne ajută să obținem amintiri neprețuite pentru totdeauna? Eh, și eu știu…ba chiar am avut parte din plin de ele de-a lungul existenței mele. Unul dintre ele s-a petrecut vara trecută, cam pe vremea aceasta…

După luni întregi de muncă la birou, în fața aceluiași laptop și sorbind cafeaua în fiecare dimineață, din aceeași cană, de la același tonomat de pe holurile companiei în care lucram la momentul respectiv, a venit în sfârșit vremea pentru o săptămână de răsfăț. Plănuisem în detaliu o mini vacanță pe malurile Mării Mediteraneene, cu gașca mea de prieteni și cu iubitul, cu tot cu itinerariu, outfit-uri, playlist și alte elemente din sfera unui concediu reușit. Cu câteva zile înainte de a ne lua zborul către aventurile noastre din Palma de Mallorca, am făcut chiar și câteva sesiuni serioase de shopping, pentru că doream ca totul să se desfășoare perfect, iar eu eram în pană de pălării, rochițe de plajă și costume de baie. Am rezolvat și problema aceasta, străbătând câteva mall-uri în lung și-n lat, dar pentru că voiam să salvez timp, costumele de baie le-am achiziționat online, de pe site-ul despremoda.ro. Mi-am luat 3 sau chiar 4, nu îmi mai amintesc cu exactitate. În fine….vine și ziua plecării.

Ne îmbarcăm în avion și în câteva ore eram deja la destinație. Am ajuns seara, așa că prima zi era rezervată unei ieșiri scurte în oraș și cam atât. Vine ziua a doua. Îmi pun eu cel mai fancy costum de baie și ieșim cu toții pe o plajă foarte faină, plină cu palmieri și așezată mai în pantă. Pentru că era în pantă, ne gândim să convertim plaja în pârtie, astfel că prin alunecare să ajungem direct în apă. Facem repede rost de un celofan și o placă din plastic și ne transformăm în copilași zburdalnici cu chef de distracție.

3dd195c25554476da561217c85f66f95

Vine și rândul meu. Mă urc eu frumos pe placă și încep să împing înspre valuri. Corpul meu se duce frumos la vale, numai că printr-o mișcare greșită, mă împiedic, intru cu fața-n nisip și mă rostogolesc precum un bolovan în apă. Prietenii mei și iubitul, drăguții de ei, râdeau de se spărgeau. Trecem peste, nu-i o tragedie :)) Asta până când vine runda a doua de momente penibilo-amuzante. Iubitul meu, un romantic incurabil, vede câțiva palmieri cu fructe în ei. Fructele, știm bine cu toții, sunt nucile de cocos, delicioase. Se gândește el că ar fi frumos să îmi facă o surpriză și să îmi ofere una din care să beau sucul (laptele de cocos) direct de la sursă. Așa că se grăbește să rupă două nuci din palmier. O rupe pe prima, mi-o aruncă în brațe, o așez pe nisip, așteptând-o pe următoarea. Următoarea cred că avea ceva personal cu mine :)) pentru că îmi aterizează direct în frunte, de îmi lasă o vânătaie și un cucui de toată frumusețea.

Evident, toată săptămâna a fost compromisă pentru mine. După multă gheață aplicată pe frunte, încă se mai vedea umflătura destul de bine, iar pentru că voiam să mă bronzez și eu frumos sub razele soarelui de Mallorca, nu puteam să îmi acopăr vânătaia cu fond de ten. Partea bună din toată treaba asta a fost răsfățul nelimitat de care m-am bucurat din partea iubitului, pe toată durata vacanței, simțindu-se vinovat și dorind să se revanșeze pentru cucuiul meu din vârful capului.

Așa cum vă spuneam și la începutul articolului, aceste detalii fac deliciul unei vacanțe de neuitat, așa că nu mă pot plânge, chiar dacă în acele momente îmi venea să urlu de furie și revoltă…:D

Anunțuri

2 gânduri despre „Peripeții pe maluri mediteraneene

1. Pingback: Participanţii şi câştigătorii concursului – Scrie un articol și câștigă un costum de baie la modă | DespreModa.ro – cel mai mare site de moda si fashion